تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب : 6194
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم گفت: معرفی شهدا و جان‌فشانی آنان باید سرمشق همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری روح الله امرالهی در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از کنگره ملی شهدای استان قم، با اشاره به جایگاه رفیع شهیدان، اظهار داشت: معرفی شهدا و جان‌فشانی آنان باید سرمشق همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم افزود: بازخوانی عملیات‌های دفاع مقدس و ثبت از خودگذشتگی‌ها و نقش‌آفرینی تک‌تک شهدا در عملیات‌ها و چگونگی به شهادت رسیدن آنان باید برای نسل آینده تشریح گردد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای از لحظات و اتفاقات پرارزشی است که باید به‌صورت مکتوب و مصور این لحظات تدوین گردد تصریح کرد: هنرمندان و پژوهشگران محتوای عمیق این لحظات تاریخی را مورد بررسی و تحقیق قرار دهند و نسل‌های آینده با فرهنگ متعالی شهادت، ازخودگذشتگی و جان‌فشانی آشنا و پرورش یابند.

امرالهی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر مقدس قم خود را موظف می‌داند که در راستای پاسداشت شهدا دفاع مقدس از فعالیت‌های کنگره شهدای استان حمایت و پشتیبانی نماید.***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.9b0urhb8aiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما