تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 6126
رئیس اداره نظارت بر امور اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، از بهسازی مسیرهای دسترسی به سایت‌های خاک و نخاله قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، امیر فیض با اشاره به اظهار کرد: تخلیه خاک و نخاله ساختمانی در معابر و گذرگاه‌ها باعث به وجود آمدن آلودگی‌های دیداری و مناظری زشت می‌شود، به‌طوری‌که چشم هر بیننده‌ای را آزار می‌دهد.

وی ادامه داد: در بسیاری از اوقات نیز تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در حوالی مناطق مسکونی و جاده‌ها باعث بروز مشکلات مختلفی ازجمله تصادفات جاده‌ای شده است.
رئیس اداره نظارت بر امور اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند به‌منظور مدیریت جمع‌آوری و ذخیره‌سازی پسماندهای خرد عمرانی و ساختمانی، نسبت به راه‌اندازی آژانس ذخیره‌سازی و جمع‌آوری پسماندهای خرد عمرانی و ساختمانی اقدام کرده است و هر ساله نسبت به خرید باکس‌های جمع‌آوری با هدف ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان اقدام می‌کند.
فیض گفت: شهروندان به‌منظور استفاده از خدمات آژانس ذخیره‌سازی و جمع‌آوری پسماندهای جز عمرانی و ساختمانی می‌توانند با شماره ۱۳۷ شهرداری تماس گرفته و نسبت به ثبت نشانی و شماره تماس خود جهت هماهنگی‌های بیشتر اقدام نمایند.***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.x93rak9q3pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما