تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : 6052
رئیس مؤسسه آوای فطرت و معنویت به استفاده از استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران بومی در توسعه گردشگری تأکید کرد و گفت: باید در جهت هم‌گرایی همه دستگاه‌ها حرکت کرده و از عملکرد جزیره‌ای جلوگیری کنیم و برای همه چشم‌اندازهای شهر پیوست فرهنگی و گردشگری تعریف کرده و از سرمایه‌گذاران بومی استفاده کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام سید مصطفی میرفندرسکی در نخستین سمپوزیوم استانی نقش‌آفرینی، همگرایی دستگاه‌های ذینفع در توسعه گردشگری شهر قم در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، به لزوم بیان تعریف درستی از گردشگری اشاره کرد و اظهار داشت: باید به‌صورت علمی به موضوع گردشگری توجه کرده و بدانیم شهر قم جزو کدام‌یک از قسمت گردشگری قرار می‌گیرد.

وی گردشگری دینی، مذهبی و زیارتی را متفاوت دانست و افزود: باید از تجربیات کشورهایی که در گردشگری مذهبی شناخته‌شده‌اند استفاده کنیم و جلسات گذشته‌ای که در حوزه گردشگری تشکیل‌شده به‌صورت دقیق آسیب‌شناسی شده و با رویکرد جدیدی به این موضوع بپردازیم.
رئیس مؤسسه آوای فطرت و معنویت، با ابراز امیدواری از صحبت‌های معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: وقتی یک صنعت گردشگری در یک شهر بر مبنای برنامه‌ریزی انجام می‌شود که در گام نخست برای شهروندان همان شهر برنامه‌ای دقیق داشته باشیم تا جامعه آماده پذیرایی از گردشگران باشد.
وی به وجود استارتاپ‌های قوی در شهر قم اشاره کرد و گفت: باید در جهت هم‌گرایی همه دستگاه‌ها حرکت کرده و از عملکرد جزیره‌ای جلوگیری کنیم و برای همه چشم‌اندازهای شهر پیوست فرهنگی و گردشگری تعریف کرده و از سرمایه‌گذاران بومی استفاده کنیم.
انتهای پیام/ن***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.n8pbjh87w9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما