تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : 5993
رئیس اتاق اصناف استان قم از برگزاری طرح " مهمان حبیب خداست" برای کسبه خبر داد و گفت: با همکاری اتاق اصناف، سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم، کسبه‌ای که در این دوره‌ها حضور فعال داشته و بتوانند بر اساس شاخص‌های مشخص بالاترین امتیاز را در ارائه خدمات و تکریم زائران کسب کنند نشان " حبیب" را دریافت خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  حمید خرمی در آیین افتتاحیه طرح دوره آموزشی ” مهمان حبیب خدا” در سالن جلسات امام خامنه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه(س)، با اشاره به اهمیت رسیدن به جایگاه حبیبی در نزد خداوند اظهار داشت: باوجود روایات و احادیث مختلف درباره جایگاه کاسب در پیشگاه خداوند، اما باید به شرایط آن نیز توجه کنیم و بدانیم هر کس نمی‌تواند به این جایگاه برسد.

وی لازمه دوستی با خداوند را داشتن صداقت، خدمت و احترام به مردم دانست و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، برای رسیدن به مقام دوستی با خداوند نیاز به وجدان آگاه بوده و باوجود تورم، افزایش نرخ ارز و مشکلات اقتصادی مردم، رسیدن به این مقام کار مشکلی بوده و عملکرد بعضی از کسبه از این مقام دور است.
رئیس اتاق اصناف قم، وجود کسبه اطراف محل زندگی را عامل آسایش و خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: یکی از بزرگ‌ترین عبادات، خدمت به مردم بوده و کسبه با توجه به این خدمت به مقام حبیبی خداوند خواهند رسید و کسبه پیرامون حرم مطهر با توجه به ارتباط با زائران مقام بالاتری داشته و در فرهنگ شهر تأثیر مستقیمی دارند و معرف فرهنگ شهر هستند.
وی از راه‌اندازی مرکز آموزش اصناف خبر داد و گزارشی از فعالیت ۶ ماه گذشته این مرکز ارائه داد و تصریح کرد: مرکز آموزش اصناف در ۶ ماه گذشته بیش از ۱۳دوره کسب‌وکار با موضوع، بازاریابی، آشنایی با قوانین و مقررات قانون صنفی، خریدوفروش اینترنتی و مسائل مربوط به تأمین اجتماعی برگزار کرده و دو هزار نفر آموزش‌های موردنیاز را دیده‌اند و همچنین ۱۵ دوره آموزشی مربوط به بهداشت نیز برگزارشده است.
خرمی، سپس به اجرای طرح ” مهمان حبیب خداست” پرداخت و بیان کرد: در دوره آموزشی “مهمان حبیب خداست” به آموزش‌های فرهنگ میزبانی و ملل و زبان‌های خارجه پرداخته‌شده تا راه را برای تعامل بیشتر با زائران و کسب رضایت زائران بازشده و گام مهمی در این حوزه برداشته شود.
وی با درخواست از کسبه برای حضور در دوره‌های آموزشی طرح ” مهمان حبیب خداست” مطرح کرد: با همکاری اتاق اصناف و سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم، کسبه‌ای که در این دوره‌ها حضور فعال داشته و بتوانند بر اساس شاخص‌های مشخص بالاترین امتیاز را در ارائه خدمات و تکریم زائران کسب کنند نشان ” حبیب” را دریافت خواهند کرد.***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.wnmt23nwxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما