تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : 5956
مسابقات جودو قهرمانی استان قم با حضور رئيس فدراسيون جودو و با مشاركت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم برگزار شد.
مسابقات جودو قهرمانی قم و یادواره شهدای نوجوان برگزار شدر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری همزمان با روز دانش‌آموز و روز استکبارستیزی، مسابقات جودو نوجوانان و جوانان استان قم و یادواره شهدای نوجوان، با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در ۲ رده سنی با مشارکت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

مسابقات قهرمانی جودو استان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با معرفی نفرات برتر در آکادمی جودو استان  در ورزشگاه راحله برگزار شد.

شایان‌ذکر است: این رقابت‌ها با گرامیداشت شهید حسین فهمیده از شهدای نوجوان دفاع مقدس، شهید علی لندی که روز یکم مهر ۱۴۰۰ در کمک‌رسانی به ۲ حادثه‌دیده آتش‌سوزی در شهرستان ایذه به شهادت رسید و محمدامین ترجیح جودوکار نوجوان قمی  که با اهدای اعضای بدن خود به چندین خانواده زندگی اهدا کرد، برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم از قهرمانان جودوی استان به همراه مسئولان سابق هیئت جودو و مربیان منتخب استانی با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

همچنین جلسه هماهنگی و همفکری هیئت جودو استان قم نیز با حضور رئیس فدراسیون این رشته ورزشی و مسئولان هیئت ورزشی جودوی استان در جریان این سفر برگزار شد.

در این مسابقات علاوه بر رئیس فدراسیون جودو کشور، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و حسن مالکی نژاد عضو شورای اسلامی شهر قم حضور داشتند.***/ش

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.n9nrak9y3pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما