تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 5907
سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری قم از برگزاری دوره‌های تخصصی و کاربردی تربیت نیروی ماهر و کارآمد توسط این مرکز خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی مبینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به‌جایگاه و نقش مراکز علمی و کاربری در توسعه نیروهای کاربلد در حرفه‌های مختلف اظهار داشت: در این مراکز، دوره‌های مختلفی در راستای تربیت نیروی انسانی کاربردی به‌جای نیروهای صرفاً آموزش تئوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی و کاربردی تربیت نیروی ماهر و کارآمد توسط مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم تصریح کرد: این دوره در بخش‌های پودمان تخصصی بازارهای اینترنتی، تک‌درس راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا و تک‌درس کاربرد نرم‌افزارهای مالی حسابداری برگزار می‌شود.

سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری قم ادامه داد: امکان ثبت‌نام برای عموم فراگیران در این دوره وجود دارد و در پایان نیز گواهینامه پایان دوره معتبر دانشگاهی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

به گفته وی، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت qommu.ir مراجعه کنند.

مبینی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان همچنین می‌توانند به نشانی: خیابان امام خمینی(ره)، بعد از زیرگذر کارگر، سمت چپ ساختمان شهید باکری، طبقه اول مراجعه حضوری داشته و یا با شماره ۳۸۸۵۵۴۰۴ و ۳۸۸۵۵۴۰۸ داخلی ۱۱ و ۱۹ تماس حاصل کنند.***



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.xqpa2bqomla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما