تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : 5901
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم با تقدیر از آمادگی شهرداری و آتش‌نشانی در صورت بروز حوادث احتمالی گفت: در رزمایش‌های اطفا حریق و امداد و نجات، عوامل امدادی به‌خوبی آمادگی خود را نشان دادند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی متقیان در حاشیه برگزاری مانور ترکیبی اطفا حریق و امداد و نجات که در بوستان علوی برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به موضوع حوزه شهری و اهمیت آن در پدافند غیرعامل اظهار داشت: این حوزه کارکردهای مختلفی توسط دستگاه‌های مختلف شهری دارد که شهرداری نهادی کلیدی در این عملکرد است.

وی یکی از نهادهای فعال در حوزه پدافند غیرعامل شهری را سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دانست و ابراز کرد: رزمایش‌های مختلفی در طول سال در شرایط عادی برای حفظ آمادگی حوادث احتمالی و اضطراری با حضور دستگاه‌های امدادی برگزار می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم تصریح کرد: دو رزمایش همزمان که یکی مربوط به انفجار تروریستی و رزمایش امداد و نجات در ارتفاع در مجموعه تله سیژ بوستان علوی برگزار شد که خوشبختانه در این رزمایش‌ها، نیروهای امدادی آمادگی کامل خود را نشان دادند که از معاونت خدمات شهری شهرداری و سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم تقدیر می‌کنیم.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.z9nrak9yqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما