تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 5853
سیزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم در حالی با رونمایی از مجموعه محصولات فرهنگی شهر نور به مناسبت روز قم برگزار شد که مباحثی در خصوص الحاق اراضی 560 هکتاری به شهرک پردیسان نيز مورد بررسی قرار گرفت.
سیزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم در یک نگاه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سیزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم امروز با حضور دکتر سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار، معاونان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، لایحه اخذ مجوز خرید سه دستگاه رایانه جهت فرمانداری قم برای راه‌اندازی سامانه پایش مصوبات شورای اسلامی شهر و روستاهای کشور با رأی اعضای شورای شهر قم تصویب شد.

طرح شورا در خصوص به‌کارگیری اصغر ناصری به‌عنوان مشاور کمیسیون حقوقی و نظارت، دومین لایحه جلسه سیزدهم شورای اسلامی شهر قم نیز بدون اینکه مخالفتی داشته باشد، مصوب شد.

در ادامه جلسه نیز طرح شورا در خصوص قرارداد علی ریاضی در کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک با موافقت اعضای شورای شهر قم به تصویب رسید.

رونمایی از محصولات فرهنگی و رسانه‌ای در ارتباط با سالروز حضرت فاطمه معصومه(س) به قم از دیگران اتفاقات این جلسه بود که در قالب آن بر تولید آثار هنری و ادبی برای افزایش هویت بخشی شهری تأکید شد.

گفتنی جلسه شورای اسلامی شهر قم در خصوص مباحث مطرح‌شده در خصوص الحاق اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان و جاماندن قم از مرحله اول جهش تولید به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.***ش

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.pqpa2bq41la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما