تاریخ انتشار :شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : 5797
جانشین فرمانده سپاه استان قم از برگزاری برنامه‌های گرامیداشت "روز قم" در سطح نواحی و حوزه‌های بسیج با مشارکت سازمان‌های مختلف خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سردار محمدرضا موحد در حاشیه برگزاری همایش دوچرخه‌سواری که به مناسبت گرامیداشت روز قم برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت و جایگاه قم در روایات و تاریخ اظهار داشت: امام صادق(ع) پیش از تولد حضرت معصومه(س) بشارت به قمی داده بود که این قم شهر عش آل محمد(ص) است.

وی با بیان اینکه قم حرم اهل‌بیت(ع) و از جایگاه رفیعی در جهان اسلام برخوردار است، تصریح کرد: طبق روایات هرکسی حضرت معصومه(س) را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود که این نشان از جایگاه معرفتی و زیارتی حضرت معصومه(س) و شهر قم دارد.
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری عنوان کرد: بیش از ۷۰۰ نفر در این همایش که در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و با مشارکت سپاه استان قم برگزارشده حضور داشتند.
وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی به مناسب سالروز ورود حضرت معصومه(س) و روز قم توسط شهرداری، حرم مطهر و دیگر سازمان‌ها و نهادها پیش‌بینی‌شده است، ابراز کرد: برنامه‌های مختلفی نیز توسط سپاه استان قم در سطح نواحی و حوزه‌های بسیج در این ایام با مشارکت سازمان‌های مختلف برگزار می‌شود.***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.heifuqeaasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما