تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : 5721
در ادامه رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات اداری و استخدامی کارکنان شهرداری قم، آتش‌نشانان و کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم میزبان مدیرکل منابع انسانی بودند تا خواسته‌ها و مشکلات خود را مطرح نمایند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  نشست‌های صمیمی مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم در جهت بررسی و رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات اداری و استخدامی کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری قم این بار در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و با حضور و کارکنان، آتش‌نشانان و مدیران این سازمان برگزار شد.

در سال‌های اخیر با اقدامات انجام‌شده در جهت ارتقاء ضریب ایمنی شهر قم و ایجاد و احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی جدید و رسیدن به سرانه استاندارد تعداد ایستگاه‌ها به ازای جمعیت شهر قم، جذب نیروهای آتش‌نشان نیز در مراحلی مختلف و بر اساس تمهیدات قانونی انجام‌شده است و در حال حاضر ۴۷۴ نیروی آتش‌نشان در ۲۴ ایستگاه و ۵۰ نفر کارکنان اداری در این مجموعه فعالیت دارند.
در نشست‌های مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم با کارکنان شاغل در بخش‌های مختلف شهرداری ازجمله مناطق هشتگانه و سازمان‌های تابعه ضمن طرح دیدگاه‌ها و بیان مشکلات موجود در حوزه منابع انسانی، راه‌کارهای اجرایی برای رفع آن و بهبود وضعیت اداری و استخدامی بررسی می‌شود.
مشکلات حوزه منابع انسانی از مواردی است که شهرداری‌های کل کشور به‌صورت جدی با آن روبه‌رو هستند و هرچند در سال‌های اخیر با پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌گرفته اتفاقات خوبی در این زمینه انجام و برخی گره‌های چندین ساله در این موضوع بازشده است، اما برخی مشکلات همچنان وجود داشته که تلاش می‌شود با پیگیری و رایزنی در سطوح گوناگون شهری، استانی و ملی این مشکلات حل شود.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.x9nrak9uqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما