تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : 5521
بازدید معاون حمل‌ونقل شهرداری و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر از پروژه‌های سازمان بهسازی شهرداری قم
بازدید معاون حمل‌ونقل شهرداری و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر از پروژه‌های سازمان بهسازی شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مسعود طبیبی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، سید محمدحسین دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم و علیرضا اقبالیان مدیر منطقه یک شهرداری قم به همراه علیرضا خاکی مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر و معاونان این سازمان از محورهای تاریخی و فرهنگی قم بازدید کردند.

در این بازدید از محور تاریخی فرهنگی و عناصر شاخص پیرامون آن به‌منظور بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات در راستای احیا، ارتقای کیفیت مراکز محلات و مکان‌یابی پارکینگ‌های محلی در محدوده هسته شهر قم انجام پذیرفت.

همچنین در این بازدید مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر ضمن معرفی محور و اقدامات صورت گرفته در سنوات گذشته از فرآیند شکل‌گیری تا اجرایی شدن محور تاریخی فرهنگی شهر قم؛ پیشنهاداتی در خصوص گام بعدی احیا و بهسازی، افزایش سرانه فضای سبز محلات و تأمین پارکینگ محلی در پیرامون محورها ارائه کرد.

همچنین به‌منظور آرام‌سازی و ارتقای کیفیت زندگی در این محلات به‌ویژه بازار کهنه، هماهنگی‌های مربوطه با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک انجام شد تا اقدامات لازم توسط این معاونت صورت گیرد.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.w8nbjh8nz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما