تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب : 5453
امروز در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم با حضور استاندار از سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی در شهرک شکوهیه رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری بهرام سرمست امروز ضمن شرکت در بیست و سومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از چند واحد مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه بازدید و یک واحد تولیدی و نمایشگاه ویترینی محصولات را افتتاح کرد.

وی در این برنامه به اهمیت بازدیدهای منظم میدانی از واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: با حضور در کارخانه‌ها و در جمع تولیدکنندگان، مشکلات و موانع تولید این بخش‌ها از نزدیک بررسی، تصمیمات مناسب اتخاذ و دستورات لازم صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه در برنامه امروز مشکل حق بیمه تأمین اجتماعی کارگران واحدهای تولیدی و همچنین بحث طرح‌های توسعه واحد های مذکور از سوی تولیدکنندگان مطرح شد، افزود: تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد و امیدواریم نتیجه آن، حل مشکلات را به دنبال داشته باشد.

سرمست با تأکید بر لزوم استمرار حضور میدانی مدیران در حوزه‌های کاری مرتبط ادامه داد: با وجود تحریم و مشکلات ناشی از بحران کرونا در کشور، حضور میدانی و ارتباط چهره به چهره مدیران با تولیدکنندگان و صنوف مختلف می‌تواند زمینه را برای سرعت بخشی به حل مشکلات و ایجاد گشایش‌های بیشتر در حوزه‌های گوناگون فراهم کند.

استاندار قم با موفقیت آمیز توصیف کردن برنامه‌های راهبردی استان در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: خوشبختانه طی سه سال اخیر، هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشده و چندین واحد تولیدی راکد نیز احیاء شده است.

سرمست همچنین با اشاره به برنامه‌های در دستور کار برای تکمیل زنجیره تولید و ارتقاء زیرساخت‌های نواحی و شهرک‌های صنعتی استان گفت: خوشبختانه تاکنون طرح‌های توسعه مربوط به چند واحد تولیدی اجرایی شده است و با الحاق زمین به شهرک صنعتی شکوهیه، شاهد راه‌اندازی فاز توسعه این شهرک هم خواهیم بود، بویژه آنکه این شهرک صنعتی امروزه به یک کارگاه عمرانی بزرگ مبدل شده است.

همچنین در برنامه امروز استاندار قم، از سه دستگاه خودروی آتش نشانی جدید برای شهرک صنعتی شکوهیه به مناسبت هفتم مهر ماه، روز آتش نشانی و ایمنی رونمایی شد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.wawct1a5pbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما