تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : 5267
مدیر طرح های محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاح بیمارستان تنفسی در قم خبر داد.
افتتاح بیمارستان تنفسی در قم با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سرهنگ ولی رحمانی که امروز در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با اشاره به این که ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر حفظ و حراست از کیان کشور، در شرایط صلح هم پای کار است و اقدامات ویژه ای در طول دوران شیوع کرونا بر عهده داشته است بیان کرد: بخشی از نتیجه این تلاش ها و کوشش ها، افتتاح هشت بیمارستان مخصوص بیماران کرونایی در ماه های اخیر بوده است.

وی افزود: طرح راه اندازی بیمارستان در قم هم از هفته پیش شروع و پس از جانمایی آن در فضایی ۸۰۰ مترمربعی، خاکبرداری آن در ۲۴ ساعت به سرانجام رسید.

مدیر طرح های محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش همچنین خاطر نشان کرد: این بیمارستان نه به عنوان بیمارستان صحرایی، بلکه به عنوان بیمارستانی دائمی در روزهای آینده به بهره برداری می رسد و از همان لحظه افتتاح، آماده پذیرش بیمار خواهد بود.

رحمانی ادامه داد: مردم عزیز کشور توجه داشته باشند که فرزندانشان در نیروهای مسلح نه تنها در این عرصه، بلکه در همه حوزه های مأموریتی و با هدف تأمین حداکثری امنیت تلاش می کنند و به این تلاش و کوشش خود ادامه می دهند.

وی با تاکید بر این که تجهیز بیمارستان تنفسی قم با کار شبانه روزی صدها نفر به سرانجام می رسد اذعان کرد: این اقدام نتیجه عاقلانه فکر کردن و عاشقانه کار کردن است.

مدیر طرح های محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: مقام معظم رهبری از مسؤولان می خواهند که کارهای خوب را به مردم بگویند، از این رو انتظار است تا این اقدام خدمتگزاران مردم در نیروهای مسلح هم از طریق مسؤولان استانی و رسانه ها برای مردم بازگو شود.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان سخنان خود یادآور شد: مراسم افتتاح قریب الوقوع بیمارستان احداث شده در قم با حضور برخی فرماندهان و مسؤولان و از جمله امیر حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.0bsurhb5ziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما