تاریخ انتشار :شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : 5143
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ارتحال آیت الله محمدعلی فیض گیلانی از اعضای این نهاد حوزوی را تسلیت گفت.
 خدمات فرهنگی آیت الله فیض گیلانی ماندگار است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  رحلت عالم گران‌قدر آیت‌الله محمّد علی فیض گیلانی (رحمة الله علیه) عضومحترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و از مبارزین سال‌های انقلاب، موجب تأثر و تألم گردید.

در ادامه این پیام آمده است: ایشان از شاگردان علمای برجسته‌ای همچون حضرات آیات عظام آقایان بروجردی، امام خمینی و محقق (رحمة الله علیهم) بود.

در این پیام اضافه شده است: این عالم جلیل‌القدر قبل از پیروزی انقلاب در مبارزات سیاسی و در حمایت از امام خمینی (قدس سرّه) نقش داشت و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز خدمات‌ فرهنگی‌ بسیاری‌ را به‌ انجام‌ رسانید و در مسئولیت هایی از جمله ریاست و قائم مقام دیوان عدالت اداری، نماینده امام خمینی (ره) در دانشگاه الزهراء (س)، دو دوره عضویت در مجلس خبرگان رهبری و عضویت در شورای گزینش قضات به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرد.

در این پیام خاطرنشان شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این فقیه پرهیزگار را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، مراجع عظام تقلید (دامت‌برکاتهم)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و همچنین به بیت مکرم، شاگردان و علاقه‌مندان ایشان تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم، علوّ درجات، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جزیل را از خداوند متعال خواستار است.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.e8nbjh8zx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما