تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب : 5029
رئیس اتاق اصناف استان قم از تعطیلی مجتمع های تجاری و پاساژهای قم از امروز خبر داد.
تعطیلی مجتمع های تجاری قم از امروز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حمید خرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تداوم انجام بازرسی های مشترک و نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی کرونایی در اصناف بیان کرد: البته در این زمینه نیازمند هماهنگی بیشتر با مرکز بهداشت استان برای عدم موازی کاری در موضوع نظارت هستیم.

وی همچنین به ۱۵۷ بازرسی انجام شده در سه روز گذشته توسط بازرسان اتاق اصناف توجه داد و اظهار کرد: برخی از این بازرسی ها، تذکر و یا تشکیل پرونده تعزیرات را به دنبال داشته است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم سپس به ضرورت تعطیلی مجتمع های تجاری و پاساژهای قم از امروز اشاره کرد و از فرماندهی نیروی انتظامی استان خواست نیروهای لازم را در اختیار اتاق اصناف قرار دهد.

خرمی در عین حال درباره افزایش استفاده از ظروف یکبار مصرف در این ایام و بویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خاطرنشان کرد: فروشندگان ظروف یکبار مصرف جزء گروه شغلی یک و ضروری تعریف نشده اند، اما با توجه به افزایش مراجعات مردمی به این فروشندگان در این روزها و بویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا، پیشنهاد می شود تا اجازه فعالیت این صنف در این روزها صادر شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم همچنین از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان برای در دستور قرار دادن واکسیناسیون نانوایان و فعالان آموزشگاه های رانندگی استان تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.inmt23nvwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما