تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : 4802
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: کتاب گزارش جامع عملکرد 6 ساله شهرداری با محتوای 240 مطلب، 135 هزار کلمه و هزار و 550 نفر ساعت فعالیت با توان داخلی شهرداری قم تدوین شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در جلسه شورای مدیران شهرداری قم ، با اشاره به تدوین کتاب گزارش جامع عملکرد ۶ ساله شهرداری قم اظهار کرد: تهیه این گزارش جامع با محتوای ۲۴۰ مطلب و ۱۳۵ هزار کلمه و هزار و ۵۵۰ نفر ساعت فعالیت با توان داخلی شهرداری قم صورت گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات و مسائل پیش روی تدوین این کتاب تصریح کرد: این کتاب شامل مقدمه و مؤخره، فصول ۱۴ گانه شامل سرفصل، اشاره و معرفی، متن مصاحبه و داده‌نماها، عکس‌نوشته‌ها و نگارخانه است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر انجام ۷۰ مصاحبه حضوری با معاونین، مشاورین، مدیران کل، مدیران مناطق و سازمان‌ها و مدیران کل مجموعه مدیریت استان به مدت ۵ هزار و ۳۳۰ دقیقه خاطرنشان کرد: ۷۵۰ نفر ساعت فعالیت برای آماده‌سازی محتوای مصاحبه‌ها شامل انجام مصاحبه، پیاده‌سازی متن، تنظیم اولیه، ویرایش اولیه، نگارش مقدمه، پیشنهاد تیتر، ویراستاری، بررسی نهایی و انتخاب تیتر صورت گرفته است.

وی مستندسازی و تصویربرداری بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ دقیقه از مصاحبه‌ها با رویکرد ثبت تاریخ شفاهی شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و افزود: ۶۱ عنوان داده‌نما در این گزارش عملکرد درج شده که ۴۰۰ نفر ساعت فعالیت برای آماده‌سازی محتوای داده‌نماها، صورت گرفت.

رئیس شورای تدوین عملکرد ۶ ساله شهرداری قم با اشاره به جمع‌آوری اطلاعات، ویرایش، خلاصه‌سازی و گزینش، انتخاب تیتر و بررسی نهایی برای تولید داده‌نماها تصریح کرد: ۱۰۰ نفر ساعت فعالیت برای تهیه سایر مطالب و ۵۳ عنوان گردآوری اطلاعات، نگارش، ویراستاری، انتخاب تیتر و بررسی نهایی در این گزارش عملکرد صورت گرفته است.

وی به انجام ۱۰۰ نفر ساعت فعالیت برای تهیه و انتخاب تصاویر اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۰۰ قطعه تصویر از پروژه‌ها، فضاهای عمومی شهر، دیدارها، بازدیدها، جلسات، افراد و … در این کتاب درج شده است و ۴۰۰ نفر ساعت فعالیت نیز برای طراحی، گرافیک و صفحه‌آرائی نشریه جامع شامل صفحه‌آرائی متون و انجام چندین مرحله اصلاحات، طراحی داده‌نماها، طراحی ساختار و قالب نشریه، طراحی جلد، طراحی آرم و نشان‌ها در این مدت انجام شد.

کلانترزاده با بیان اینکه از اسفندماه که کار تدوین گزارش عملکرد آغاز شده ۳۵ جلسه کمیته‌های تدوین گزارش عملکرد داشتیم، اظهار کرد: ترجمه ۴ زبانه بخش‌هایی از کتاب عملکرد به زودی منتشر خواهد شد و همچنین تمام محتواها و مطالب تولیدشده در قالب این کتاب در سایت عملکرد شهرداری منتشر می‌شود.

وی بیان کرد: برای هریک از مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌ها و بخش‌های شهرداری کلیپ‌ها و محتواهای مرتبط تولید شده و به مرور منتشر خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: تمام اقدامات انجام‌شده در قالب این گزارش عملکرد نیز به صورت یک فیلم ۲۵ دقیقه‌ای تولید شده و به زودی منتشر می‌شود.

***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.xdjiw6dc0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما