تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 4613
شرکت شهرک های صنعتی استان، ۱۵ هکتار زمین در شهرک صنعتی شکوهیه را برای احداث کارخانه چادر مشکی به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تحویل داد.
تحویل ۱۵ هکتار زمین برای احداث کارخانه چادر مشکی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  استاندار قم امروز و در نشست هماهنگی  احداث کارخانه چادر مشکی در شهرک شکوهیه قم در سخنانی اظهار کرد: این کارخانه بر اساس تفاهم نامه همکاری استانداری قم و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار و با سرمایه گذاری یک هزار و ۱۳۰ میلیارد تومانی راه اندازی می شود.

وی افزود: این کارخانه به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای دو هزار نفر اشتغال ایجاد می کند، ضمن آن که ظرفیت تولید آن ۱۸ میلیون مترمربع پارچه چادر مشکی در سال خواهد بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این کارخانه بر اساس تعهد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تا یک سال دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

سرمست سوابق اجرایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد این طرح تولیدی در زمان بندی ارائه شده به ثمر بنشیند.

استاندار قم در عین حال به موضوع نشست هماهنگی امروز درباره آغاز احداث کارخانه چادر مشکی در شهرک صنعتی شکوهیه قم پرداخت و اضافه کرد: در این جلسه مسائل فنی و اجرایی این طرح با حضور دستگاه های ذیربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.ydjiw6dvmgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما