تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : 4532
معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت‌های خوبی در مجتمع فرآوری پسماند البرز اتفاق افتاده است، یادآور شد: توسعه اقدامات و فعالیت‌های فنی در این مجتمع آینده خوبی برای وضعیت پسماند شهر به دنبال خواهد داشت.
معاون خدمات شهری شهرداری قم: لزوم توسعه اقدامات مدیریت پسماند در مجتمع فرآوری پسماند البرز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به  نقل  از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید امیر سامع در جلسه شورای سازمان که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد با اشاره به اقدامات مؤثر سازمان در سالی گذشته عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونا و وضعیت پیش‌آمده برای صنوف و به دنبال آن کاهش منابع درآمدی سازمان، خوشبختانه سازمان توانست به تحقق بودجه دست پیدا کند.
وی با اشاره به افزایش ناوگان جمع‌آوری پسماند خشک و تعداد غرفه‌های بازیافت اضافه کرد: توسعه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مناسب افزایش مشارکت شهروندی را به دنبال داشته است.
معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی درزمینه‌ی مدیریت پسماند، تصریح کرد: در حوزه اقدامات آموزشی فرهنگی نیز برنامه‌های مناسبی انجام‌شده است و نیاز به حمایت و توسعه دارد که در سال جاری نیز ادامه یابد.
سامع با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت‌های خوبی در مجتمع فرآوری پسماند البرز اتفاق افتاده است، یادآور شد: توسعه اقدامات و فعالیت‌های فنی در این مجتمع آینده خوبی برای وضعیت پسماند شهر به دنبال خواهد داشت.***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.mdjiw6dt0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما