تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : 4338
رییس ستاد جوانان و اقوام آیت‌الله رییسی در قم با بیان اینکه آیین افتتاحیه رسمی این ستاد ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه در محل ستاد مرکزی واقع در خیابان فاطمی برگزار می‌شود گفت: از عموم مردم و جوانان قم دعوت می‌شود ضمن رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در این مراسم حضور بهم رسانند.
 آیین افتتاحیه ستاد جوانان و اقوام آیت‌الله رییسی در قم برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید حسن موسوی‌نسب رییس ستاد مرکزی جوانان و اقوام آیت‌الله رییسی ( ستاد سحر) در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آیین افتتاحیه رسمی این ستاد ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه سال جاری در محل ستاد مرکزی سحر واقع در خیابان شهید فاطمی (دور شهر)، انتهای کوچه هشت، پلاک ۶۹ برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: صالح ویسی رییس ستاد کل جوانان و اقوام آیت‌الله رییسی و دبیر کل مجمع عالی جوانان انقلابی کشور و همچنین یکی از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی مهمانان ویژه آیین افتتاحیه خواهند بود.
رییس ستاد جوانان و اقوام آیت‌الله رییسی در قم ضمن دعوت از عموم مردم به ویژه جوانان قم برای حضور در مراسم افتتاحیه عنوان کرد: از شرکت‌کنندگان تقاضا می‌شود ضمن همکاری با برگزارکنندگان مراسم تمام نکات بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌ اجتماعی و ... را به صورت دقیق مورد توجه قرار دهند.
موسوی نسب افزایش شور و نشاط جوانان در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی را از جمله اهداف راه‎اندازی ستاد ویژه جوانان برشمرد و اضافه کرد: افزایش مشارکت مردم به ویژه جوانان در انتخابات و همچنین انتخاب فرد شایسته و اصلح به عنوان رییس جمهور از دیگر اهداف راه‌اندازی ستاد ویژه جوانان است.
وی بیان کرد: مردم ایران در طول سالیان سال آزمون‌های متعددی را پشت سر گذاشته‌اند و بر خلاف مشکلاتی که همواره داشته‌اند هر بار شکوهندانه‌تر از قبل همه با هم برای سربلندی ایران شاهکاری را رقم زده‌اند؛ انتخابات پیش رو نیز آزمونی دیگر برای این ملت شریف است که نتیجه آن را با مشارکت بالا و انتخاب خوب به بهترین صورت رقم خواهند زد.


 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.texfuqetosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما