تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : 4260
مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه‌های آرام‌سازی اطراف حرم مطهر گفت: اجرای این پروژه‌ها یک فضای مناسب و دل‌انگیزی را برای زائران و شهروندان به وجود آورده است.
اجرای طرح‌های مختلف عمرانی برای آرام‌سازی فضای اطراف حرم مطهر/پیش‌بینی اجرای عملیات عمرانی ادامه پیاده راه ارم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،مجید متین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های مختلف در هسته مرکزی شهر و به‌ویژه اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار داشت: برای حفظ فضای قدسی حرم مطهر طرح‌های مختلفی در هسته مرکزی در سال‌های گذشته انجام‌شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با بیان اینکه پیش‌ازاین شاهد عبور خودروها و آلودگی‌های صوتی اطراف حرم بودیم که با یک سری پروژه‌ها، این مشکلات از بین رفته است، ابراز کرد: اجرای این پروژه‌ها یک فضای مناسب و دل‌انگیزی را برای زائران و شهروندان به وجود آورده است.

متین‌فر با اشاره به اجرای پروژه‌های آرام‌سازی اطراف حرم مطهر تصریح کرد: ازجمله این طرح‌ها، پیاده‌راه‌سازی خیابان ارم بود که در سال ۹۷ این پروژه به اتمام رسیده و یکی از فضاهای دیدنی و زیبا از سه‌راه بازار تا حرم مطهر با توجه به درختانی که کاشته شده به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اجرای پروژه پیاده‌راه ‌سازی خیابان انقلاب حدفاصل بلوار عمار یاسر تا خیابان ارم یکی دیگر از این طرح‌ها بود که سال گذشته توسط وزیر کشور به بهره‌برداری رسید و در ادامه نیز پیاده‌راه‌سازی خیابان ارم تا شهدا اجرا می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با قدردانی از اهالی منطقه، اصناف و زائران در همکاری با اجرای این پروژه‌ها گفت: کسبه خیابان ارم و انقلاب با توجه به شرایط کرونا، همکاری و مشارکت لازم را داشتند که این همکاری منجر به ایجاد فضای دلنشین و آرام در این خیابان‌ها شده است.

متین‌فر ادامه داد: در این پروژه‌ها اکثر تأسیسات روبنایی بود و منظره تیرهای برق و کابل‌ها، درشان حرم نبود که با طراحی خوب همکاران و تعامل شرکت‌های خدمات رسان نسبت به جابه‌جایی تأسیسات و زیرزمینی کردن تأسیسات، گام‌های مؤثری در راستای طرح‌های توسعه حرم مطهر برداشته شد.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.90o2yt0xza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما