تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب : 4096
دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای "شهرما" از ارسال یک هزار و 157 اثر رسانه‌ای به بخش اصلی و ویژه این جشنواره خبر داد.
ارسال۱۱۵۷ اثر به نخستین جشنواره رسانه‌ای “شهرما/برگزاری ۱۷ عنوان جشنواره در سال ۱۴۰۰ توسط شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،مهدی کلانترزاده در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای “شهرما” که به‌صورت غیرحضوری از شبکه استانی صداوسیمای مرکز قم، به روی آنتن رفت، اظهار داشت: این آثار در رشته‌های خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، تحلیل، عکس و گزارش تصویری، پوستر، گزارش خبری، فیلم کوتاه، کلیپ، موشن و انیمیشن، مقالات علمی، پایان‌نامه‌های دانشگاهی و همچنین رسانه‌های شهروندی برگزار شد.

به گفته وی، بسیار علاقه‌مند بودیم جشنواره نخست و حسن ختام آن را با حضور پرشور شرکت‌کنندگان، عوامل اجرایی برگزار کنیم که به علت شیوع کرونا و به جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد استانی و خط قرمزی که احترام سلامتی داشت اختتامیه جشنواره غیرحضوری برگزار شد.
دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای “شهرما” با بیان اینکه برگزاری این جشنواره حدود یک سال طول کشید، از همکاری تمام متولیان و مجریان این جشنواره ازجمله شهردار قم، اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم، همکاران اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، تمام سازمان‌ها و معاونت‌ها ازجمله معاونت خدمات شهری، اعضای شورای سیاست‌گذاری، مسئول کمیته‌های مختلف، اصحاب فرهیخته رسانه، محققان عزیز، دانشجویان و طلاب عزیزی که به‌عنوان شرکت‌کننده در جشنواره بودند و رونق جشنواره را صد افزودن کردند و تمام شهروندانی که در بخش رسانه شهروندی حضور داشتند، قدردانی کرد.
وی با تأکید بر اینکه شهرداری ۳۷۲ مأموریت را انجام می‌دهد و در پی آن باید به دنبال جلب و تقویت مشارکت شهروندان باشیم، تصریح کرد: با بررسی صورت گرفته در اداره کل ارتباطات شهرداری قم و مشورت نخبگان استانی و ملی قرار شد برای نخستین بار جشنواره رسانه‌ای که پیش‌ازاین در بدنه شهرداری نیز سابقه برگزاری نداشت را در موضوع‌های تخصصی و عمومی برگزار کنیم.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ابراز کرد: نتیجه برگزاری این رویداد رسانه‌ای توسط شهرداری قم مشارکت و هنرنمایی یک هزار و ۱۵۷ هنرمند و صاحب سبک در این جشنواره بودیم که آثارشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در راستای تزریق واژگان جدید و ادبیات موضوعی اصحاب فرهیخته رسانه، ازجمله حس مطالبه گری آن‌هم یک شهروند پویا و همسایه حضرت معصومه(س) برگزار شد.
کلانترزاده در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تمام دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره رسانه‌ای “شهرما” گفت: امیدواریم با وعده‌ای که شهردار محترم داده در طول سال ۱۷ عنوان جشنواره در شهرداری قم برگزار می‌شود و سال ۱۴۰۰ به برکت نگاه مهربان و حضور گسترده اهالی رسانه و هنرمندان در جشنواره اول، جشنواره دوم را که تجمیع ۱۷ جشنواره در شهرداری، معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و مدیریت‌های ستادی است را برگزار کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد: جشنواره دوم رسانه‌ای “شهرما”، شایسته همسایه‌های حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و در راستای حس مطالبه گری و تقویت روحیه شهروند پویا و مطالبه گر برگزار شود.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.onyk49nwi5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما