تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : 3485
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: مراحل آماده‌سازی کاشت درخت در حاشیه بلوار بروجردی به عرض 200 متر انجام و پروژه در مراحل اولیه بوده و بلافاصله پس از بهبودی شرایط هوا عملیات کاشت صورت می پذیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر در راستای توسعه فضای سبز شهر قم و تقویت سرانه‌های این بخش اظهار کرد: طی ۵ سال گذشته با حمایت‌های صورت گرفته توانسته‌ایم سرانه فضای سبز را حدود ۷ مترمربع افزایش دهیم و به جایگاه سوم کشور در بین کلان شهرها از نظر سرانه‌های فضای سبز دست پیدا کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر درختکاری در نقاط حاشیه‌ای شهر از جمله بوستان ولایت، بوستان جوان و حاشیه بلوار آیت‌الله بروجردی، تصریح کرد: در کنار این مساله اقدام ویژه‌ای برای توسعه فضای تفرجگاهی در محلات نیز انجام شد و توانستیم تعداد بوستان‌ها را نیز افزایش دهیم.

جوادیان با اشاره به توسعه فضای سبز مناطق، اظهار کرد: کاشت زمین‌های اطراف اماکن مذهبی مثل اراضی محدوده چهارمردان و کوچه ۹۰ آذر نیز از پروژه هایی است که به تازگی در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی به درختکاری کوچه ۲۱ بلوار غدیر به وسعت حدود ۶ هزار مترمربع اشاره کرد و افزود: آماده‌سازی برای کاشت درخت در حاشیه بلوار بروجردی به عرض ۲۰۰ متر نیز انجام شده و پروژه در حال ایجاد جاده و چاله‌برداری است و در فصل کاشت، کاشت صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در پایان با اشاره به اقدامات سازمان در توسعه فضای‌های سبز ادارات، سازمان‌ها و مدارس، گفت: توسعه و کاشت فضای سبز داخل محوطه ساختمان استانداری نیز در حدود ۹ هزار مترمربع انجام شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.wbfurhbasiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما