تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : 3484
مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: در منطقه چهار به ازای هر شهروند 29 متر فضای سبز داریم و 105 بوستان در این منطقه ایجاد شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهدی اصفهانیان مقدم در دیدار مردمی با مردم منطقه چهار که در مسجد الزهرا(س) صفاشهر و با حضور احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نماینده های هیئت امنای مساجد سطح منطقه و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، به سوالات شهروندان این منطقه پاسخ داد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم در زمینه اقدامات شهرداری منطقه، افزود: در سال جاری بیش از ۱۴۸ پروژه عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فضای سبز در سطح منطقه چهار به اجرا در آمده و در حال اتمام است.

اصفهانیان مقدم اضافه کرد: سرانه فضای سبز منطقه چهار را ۲۹ متر مربع برای هر نفر بود و در حال حاضر ۱۰۵ بوستان در این منطقه فعال است.

وی با اشاره به احداث اولین سوله فرهنگی ورزشی منطقه چهار گفت: این سوله با وسعت ۲۴۰۰ متر مربع در ابتدای خیابان شهدای ناجا در دست احداث است و مراحل پایانی را پشت سر می‌گذارد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۳۸ هزار تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی سطح منطقه مورد استفاده قرار گرفته است، تصریح کرد: طی ۳ ماه گذشته بالاترین درصد رضایتمندی شهروندان در سامانه مردمی ۱۳۷ را کسب کردیم و این خود نشانه عزم و تلاش بی وقفه همکاران خدوم شهرداری در راستای خدمات رسانی هر چه مطلوب تر به ساکنین و شهروندان محترم منطقه است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.anek49nyy5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما