تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 3056
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، احمد ترکمن یکی از برنامه‌های منطقه یک را با توجه به آغاز فصل بارندگی‌ها، رفع آب‌گرفتگی معابر اعلام کرد و اظهار داشت: یکی از راه‌های کنترل آب‌گرفتگی‌ها در منطقه طراحی و ساخت سپتیک بوده که در دستور کار قرارگرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم برنامه ساخت و راه‌اندازی سپتیک در منطقه یک را در ۹ ماه سال جاری موردبررسی قرارداد و افزود: ساخت و راه‌اندازی سپتیک در سطح بلوار پیامبر اعظم (ص)، زیرگذر بعثت، زیرگذر تقاطع رزمندگان اسلام در ۹ ماه سال جاری انجام‌شده است.

ترکمن اعتبار صرف شده در ساخت سه سپتیک در این منطقه را بیش از ۶۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: عملیات اجرای طرح توسط همکاران به‌صورت امانی انجام‌شده و منابع مالی آن نیز از منابع داخلی شهرداری منطقه تأمین‌شده است.

وی نقش ساخت و اجرای سپتیک را در جمع‌آوری آب‌های سطحی تشریح و بیان کرد: جلوگیری از آب‌گرفتگی در زمان بارندگی در زیرگذرهای منطقه مهم‌ترین کاربرد این سازه است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم از رفع مشکلات آب‌گرفتگی در سطح پیامبر اعظم(ص) و زیرگذرهای بعثت و رزمندگان اسلام در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه با اجرای این سپتیک امسال آب‌گرفتگی اعلام‌نشده است.

ترکمن بیشترین آب‌گرفتگی امسال را مربوط به بلوار شهیدان برقعی دانست و ادامه داد: برای رفع آب‌گرفتگی بلوار شهیدان برقعی در حال تملک زمین هستیم ولی متأسفانه چند خانواده با شهرداری همکاری لازم را ندارند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.tdmiw6dxvgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما