تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : 2934
۳۰ آذر ماه در شبکه اجتماعی توییتر یک کلید واژه با عنوان #واکسن_بخرید با این هدف محوری که مذاکره و پذیرش fatf را مانع واردات واکسن کرونا اعلام کند به چشم آمد.
 کمپینی سیاسی به بهانه کرونا/ پویش ۶ هزاراکانت توییتری با همکاری صدای آمریکا، ایران اینترنشنال و خبرآنلاین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،30 آذر ماه در شبکه اجتماعی توییتر یک کلید واژه با عنوان #واکسن_بخرید با این هدف محوری که مذاکره و پذیرش fatf را مانع واردات واکسن کرونا اعلام کند به چشم آمد.

   تحلیلهای آماری و محتوایی این کمپین از پایشگر جهانی تالک واکر نشان می دهد که ۶ هزار و ۴۸۰ کاربر اعم از واقعی و ربات در این کارزار توییتری شرکت داشته اند و حدود ۹۷ هزار توییت و بازنشر توییت را انجام داده اند. ۶۸ درصد از این افراد و اکانتها در خارج از کشور و ۵۸ درصد نیز در ایالات متحده آمریکا ساکن بوده اند.   ۲۰ درصد ۹۵ هزار توییت یعنی حدود  ۱۹ هزار مورد، محتوای منحصر به فرد بوده و بقیه توییت ها تکراری گزارش شده است. مجموع افرادی که این توییت ها را بازدید کرده اند ۴۴۹ هزار و ۲۵۰ مورد بازدید بوده است.    تقریبا از ۱۰ کاربر اول تاثیرگذار این کمپین ۹ نفر در واشنگتن دیسی و یک نفر در لیختن اشتاین حضور دارد. و جالب اینجاست که کاربر ساکن لیختن اشتاین نوشته: #واکسن_بخرید دیگه کار و کاسبی ما دود شد رفت هوا!!... همچنین کاربر ساکن واشنگتن دی سی نوشته: واکسن بخرید دیگه فقط ما موندیم و ساکنین آمازون!         از سایتهایی که در این کمپین مداخله داشته اند صدای آمریکا وابسته به دولت ایالات متحده، ایران اینترنشنال وابسته به پادشاهی آل سعود، خبر آنلاین متعلق به معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور حسن روحانی است.  

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.te8fuqehxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما