تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : 2911
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید رضا حسینی در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به پروژه‌های مهم منطقه ۶ شهرداری قم که به تملک نیاز دارند، اظهار داشت: تملک به طور کلی رقم زیادی می‌طلبد و از طرف دیگر مشکلاتی که در منطقه در رابطه با نحوه توافق وجود دارد، کار تملک را سخت‌تر کرده است.

سرپرست منطقه شش شهرداری قم با بیان اینکه تملک یکی از مهم‌ترین پروژه‌های منطقه ۶ و مورد تاکید شهردار است، افزود: به منظور تملک پارکینگ‌های عمومی در سطح منطقه، ۳ میلیارد تومان در برنامه پیش‌بینی شده بود.

حسینی با اشاره به تملک دو نقطه از سطح منطقه برای احداث پارکینگ عمومی، تصریح کرد: قسمت اول در بلوار حضرت معصومه(س) است که به مساحت حدود ۶۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تملک شده است و در روزهای آینده تحویل سازمان حمل و نقل و ترافیک می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی خودشان اقدام به احداث پارکینگ کنند.

وی افزود: تا زمان احداث پارکینگ برای رفع مشکلات ترافیکی منطقه به صورت سطحی از این زمین به عنوان پارکینگ استفاده می‌شود.

سرپرست منطقه شش شهرداری قم به تملک دومین منطقه پارکینگ عمومی هم اشاره کرد و گفت: زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر در حوالی میدان توحید دومین نقطه درنظرگرفته شده برای پارکینگ عمومی است که مذاکراتی برای تملک آن در حال اجراست.

حسینی افزود: جلساتی با مالک و سرمایه گذار برگزار شده است به دنبال این هستیم که سرمایه‌گذار به صورت مشارکتی ۳۶۰واحد پارکینگ بسازد و در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: طرح اولیه پارکینگ ۷ طبقه با ۴ طبقه زیر زمین پیش‌بینی شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.z8wbjh8oz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما