تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : 2910
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، با اشاره به سرانه فضای سبز منطقه هشت، اظهار داشت: توسعه فضای سبز در سال‌های گذشته در سطح شهر پیشرفت خوبی را شاهد بوده که منطقه هشت هم در این زمینه پیشتاز است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به توسعه بوستان‌های محلی در پردیسان، افزود: دو بوستان عترت و بوستان کتاب که اخیراً افتتاح شدند از بودجه استانی بهره‌مند بودند.

رمضانی بابیان اینکه این بوستان‌ها می‌توانند فضای آرامش بخشی را برای پردیسان به همراه داشته باشند، ادامه داد: بوستان محله یک پردیسان با ۵.۱ هکتار آماده افتتاح است و بوستان عترت با ۳ هکتار و بوستان کتاب با ۲.۷ هکتار افتتاح شده که در کنار بوستان‌های محله‌های ۵، ۷ و ۸ سرانه فضای سبز منطقه را تا حد قابل‌ملاحظه‌ای افزایش داده است.

وی به درختکاری در حاشیه بلوار امامت هم اشاره کرد و گفت: بلوار هفت کیلومتری امامت که به‌صورت دوطرفه است و کمربندی پردیسان محسوب می‌شود از سنوات گذشته در چندین مرحله اجرا شد اما به  بهره‌برداری نرسیده بود که با توجه به حوادث آن در اولویت قرار گرفت و در حال آماده‌سازی است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم افزود: ۱.۲ این بلوار  زیرسازی و جدول‌گذاری شده، تا ۱۵ روز دیگر آسفالت آن‌هم انجام می‌شود و هم‌زمان با انجام این عملیات در مساحتی حدود ۲۰ هکتار در حاشیه بلوار امامت از دانشگاه پیام نور تا بلوار بصیرت فضای سبزی با ۶ هزار درخت‌داریم.

رمضانی با اشاره به توسعه فضای سبز در منطقه هشت شهرداری قم، تأکید کرد: بر اساس اعلام سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در منطقه هشت به سرانه فضای سبز ۲۱ متری رسیده‌ایم که بسیار شاخص و برای قم افتخاری است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.f0x2yt0nza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما