تاریخ انتشار :شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 2826
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، طبق اعلام قبلی و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، آیین افتتاح، بهره‌برداری، رونمایی و آغاز عملیات اجرایی ۱۵ پروژه بزرگ شهرداری قم، امروز ساعت ۱۵ با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با مجوز ستاد مبارزه با کرونا استان قم برگزار می‌شود.

شایان ذکر است این آیین به صورت همزمان از محل دفتر ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، باغ پرندگان، بوستان شهید زین‌الدین و محل احداث تقاطع غیرهمسطح میدان نماز و از طریق ارتباط زنده و مستقیم تصویری برگزار خواهد شد.

نمایندگان مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی، استاندار قم، شهردار قم، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین استانی و تعداد بسیار محدودی از مدیران شهری نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، شبکه‌‌های تلویزیونی سراسری یک و شش و شبکه سیمای نور استان فم و همچنین شبکه‌های اجتماعی شهرداری قم به صورت زنده و مستقیم این مراسم را پخش خواهند کرد.

به منظور اهمیت حفظ سلامتی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، متاسفانه امکان حضور اصحاب محترم رسانه، خبرنگاران و عکاسان در مراسم وجود نخواهد داشت و پس از پایان مراسم صوت و تصاویر مراسم به منظور پوشش رسانه‌ای در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.8e8fuqeomsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما