تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۱
کد مطلب : 2822
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، حاجیه‌خانم زینب اسلام دوست مادر شهیدان زین‌الدین به مناسبت افتتاح بوستان طبقاتی شهیدان زین‌الدین و توسعه فضای سبز پیامی ارسال و از خدمات شهرداری تشکر کرد.

در بخشی از این پیام با اشاره به افتتاح باغ پرندگان در شهر قم آمده است: قرآن مجید بارها همگان را به توجه به طبیعت و مطالعه و تحقیق درباره آن فراخوانده است تا از این طریق به عظمت و یگانگی خالق هستی پی ببرند.

وی با اشاره به تاکید قرآن کریم برای نگاه به پرندگان و دقت در خلقت آنها گفت: شهر مقدس قم که شهر فقاهت و مرکز قرآن و عترت و علوم آن‌ها است، شایسته است که علاوه بر معارف نظری، دارای عرصه‌های علمی برای مشاهده طبیعت و مطالعه و تحقیق پیرامون آن‌ها باشد.

مادر شهیدان زین الدین در ادامه این پیام تاکید کرد: با توجه به طبیعت کویری قم احداث باغ پرندگان گامی برای آشنا کردن مردم قم به‌ویژه نوجوانان و جوانان به این آیات شگفت‌انگیز خداوند سبحان است.

وی افزود: همچنین احداث پارک‌ها در کلان‌شهر قم که از بسیاری مواهب طبیعی محروم است نقش مؤثری در تلطیف فضا داشته و محلی برای تفریح سالم مردم به شمار می‌رود.

در قسمت پایانی این پیام آمده است: امید است در کنار اقدامات فرهنگی، برنامه‌های عمرانی شهردار محترم قم و همکاران ایشان مرضی خداوند و موردنظر امام عصر(عج) و حضرت معصومه(س) قرار گیرد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.0d0iw6dc0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما