تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : 2811
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محسن صادقی امینی در گفت و گو با شهرنیوز، به ابلاغیه صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر اشاره کرد و گفت: بر اساس این ابلاغیه ساخت و ساز در بافت پیرامون حرم مطهر مشمول حمایت خواهد شد.

مدیرکل طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم با اشاره به جزئیات این طرح حمایتی، افزود: اعطای تسهیلات کم بهره نوسازی واحدمسکونی به میزان ۱۴۰۰ میلیون ریال به ازای هر واحد و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله ( ۳۶ ماه دوره مشارکت ساخت و ۸۴ ماه دوره فروش اقساطی ) ازطریق شعب منتخب بانک توسعه تعاون از جمله این حمایت‌ها است که ساکنان و مالکان اطراف حرم مطهر می‌توانند از آن بهره بگیرند.

به گفته صادقی امینی، این صندوق تفاهم‌نامه‌ای با سازمان بهزیستی و کمیته امداد دارد که بر مبنای آن یارانه سود به مددجویان تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین تسهیلات کم بهره برای پروژه های نوسازی و محرک توسعه در بافت پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا سقف ۱۰۵۰میلیارد ریال از طریق شعب منتخب بانک توسعه تعاون در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرکل طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم گفت: تفاهم‌نامه با صندوق احیاء وزارت میراث فرهنگی و … به منظور معرفی مالکین و سرمایه‌گذاران برای احیاء و مرمت ابنیه تاریخی و واجد ارزش پیرامون حرم مطهر برای تغییر کاربری، پروانه فعالیت و دریافت تسهیلات ارزان قیمت نیز شکل گرفته که مردم قم از این ظرفیت هم می‌توانند استفاده کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.f0x2yt0jfa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما