تاریخ انتشار :جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب : 2666
مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به پروژه بوستان 40 هکتاری رضوان از تلاش برای اتمام فاز یک این بوستان تا پایان سال خبر داد.
تلاش برای اتمام فاز یک بوستان رضوان تا پایان سال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، با اشاره به برنامه احداث بوستان رضوان، اظهار داشت: این بوستان با مساحت ۴۰ هکتار در تپه‌های علائیر واقع‌شده است که فضای بسیار کاملی را برای ایجاد یک بوستان فراشهری ایجاد کرده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم افزود: این بوستان طرح بسیار جالبی دارد که در آن فضای دریاچه مصنوعی، پارک و زمین‌بازی و… پیش‌بینی‌شده است و به‌عنوان یک بوستان کامل مطرح خواهد شد.

ترکمن از برگزاری مناقصه فاز یک این بوستان هم خبر داد و تصریح کرد: پیمانکار این بوستان مشخص‌شده است و امیدواریم فاز یک را امسال بتوانیم به بهره‌برداری برسانیم.

به گفته وی فاز یک بوستان رضوان ۶ هکتار است و در سالهای آینده هم احداث مابقی فازهای این بوستان به‌صورت مرحله‌ای ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم بابیان اینکه کاشت این بوستان درگذشته انجام‌شده است، تأکید کرد: لوله‌کشی برای آب‌رسانی درختان و منبع آب‌رسانی فضای سبز هم در این بوستان وجود دارد.

ترکمن با اشاره به برنامه کلنگ زنی بوستان رضوان در آینده نزدیک، تأکید کرد: امیدواریم فاز یک این بوستان تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به پروژه بوستان 40 هکتاری رضوان از تلاش برای اتمام فاز یک این بوستان تا پایان سال خبر داد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.0b5urhb00iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما