تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب : 2624
مدیر منطقه سه شهرداری قم از اتمام پروژه رمپ خروجی بزرگراه امیرکبیر تا پایان آبان ماه خبر داد و گفت: بر اساس قرارداد جدید مدت تکمیل پروژه چهار ماهه در نظر گرفته‌شده اما باید ظرف دو ماه به اتمام برسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهرداد روحانی وزیری به تشریح پروژه رمپ خروجی بزرگراه امیرکبیر پرداخت و اظهار داشت: رمپ خروجی بزرگراه امیرکبیر یکی از پروژه‌های مهم در منطقه سه بوده که بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم موقعیت پروژه را تشریح کرد و افزود: رمپ خروجی بزرگراه امیرکبیر به سمت عوارضی کاشان ۷۰۰ متر طول داشته و با رفع مشکلات قرارداد مجدداً عملیات عمرانی آن کلید خورده است.

روحانی وزیری مدت قرارداد تکمیل رمپ خروجی بزرگراه امیرکبیر را ۴ ماه اعلام و تصریح کرد: بر اساس قرارداد جدید مدت تکمیل پروژه ۴ ماه در نظر گرفته‌شده اما باید ظرف دو ماه پروژه تکمیل شود.

وی مشکلات ترافیکی این محور را دلیل الزام پایان پروژه زودتر از قرارداد دانست و تأکید کرد: خاک‌برداری و نقشه برداری پروژه انجام‌شده و در حال حاضر پروژه در مرحله جدول گذاری است.

روحانی وزیری زمان اتمام رمپ خروجی بزرگراه امیرکبیر را ۲۰ آبان دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پروژه باید تا ۲۰ آبان ماه تکمیل‌شده و تا پایان آبان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان با یادآوری مشکلات ترافیکی مسیر بزرگراه امیرکبیر به سمت اتوبان کاشان گفت: امیدواریم با اتمام رمپ خروجی بزرگراه امیرکبیر مشکلات ترافیکی این محور حل‌شده و مسیری ایمن در اختیار شهروندان قرار گیرد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.0d0iw6dvjgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما