تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : 2603
آئین آغاز عملیات اجرایی مجتمع خدماتی فرهنگی و آموزشی ام المومنین حضرت خدیجه(س) با حضور مدیران مجتمع، شهردار قم و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، آئین آغاز عملیات اجرایی مجتمع خدماتی فرهنگی و آموزشی ام المومنین حضرت خدیجه(س) با حضور حجج الاسلام و المسلمین فرحزاد، ثباتی و تکیه ای، شهردار قم، رئیس شورای اسلامی شهر قم و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.

زمین مجتمع خدماتی رفاهی و آموزشی ام المومنین حضرت خدیجه(س) در جوار بلوار پیامبر اعظم(ص) قرار گرفته است و مرکزی زیارتی، فرهنگی و تبلیغی در آن احداث خواهد شد.

مهدی کلانترزاده در آئین آغاز عملیات اجرایی مجتمع خدماتی فرهنگی و آموزشی ام المومنین حضرت خدیجه(س) با تشکر از شورا و شهرداری و بانیان موسسه حضرت خدیجه(س)، اظهار داشت: این پیوند مشترک و مبارکی است که بین مسئولان و مدیران شهری و بانیان این مرکز با برکت به وجود آمد و به بار نشسته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: این زمین به پیشنهاد شهردار و تصویب شورای اسلامی شهر از امروز رسما در اختیار بانیان مجتمع خدماتی رفاهی و آموزشی ام المومنین حضرت خدیجه(س) قرار می گیرد.

وی با تاکید بر قرار گیری این مجتمع جوار بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) افزود: بلوار حضرت خدیجه(س) نیز در کنار این مجتمع مراحل نهایی احداث خود را طی می‌کند که امروز نیز بازدید از مراحل نهایی احداث آن انجام خواهد شد.

کلانترزاده افزود: بخشی از زمین واگذار شده در اختیار مجموعه تحت امر ستاد اعتکاف به مسئولیت حجت الاسلام و المسلمین تکیه‌ای قرار خواهد گرفت و بخش دیگری هم به موزه احکام فقهی با مسئولیت حجت الاسلام فلاح زاده واگذار شده است.

در مجتمع خدماتی رفاهی و آموزشی ام المومنین حضرت خدیجه(س)، چهار مرکز از جمله مرکز خدماتی فرهنگی حضرت خدیجه، ستاد غدیر، ستاد اعتکاف و موزه احکام فقهی ایجاد خواهد شد. متولیان اجرای این مجموعه اظهار آمادگی کرده‌اند که کار ساخت آن تا سال آینده به پایان برسد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.xqia2bqe1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما