تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : 2600
مسئول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم با اشاره به احداث 30 درصد سازه پارکینگ جنب بازار کهنه از پیشرفت 20 درصدی کل پروژه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، در جلسه شورای شهرداران با اشاره به وضعیت اجرای پروژه پارکینگ جنب هتل استقلال، اظهار داشت: این پروژه در سه بخش تملک، اجرا و نظارت در حال پیگیری است.

مسئول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم با بیان اینکه نظارت پروژه انجام‌شده است، افزود: حدود ۳۰ درصد سازه احداث و ۲۰ درصد کل پروژه انجام‌شده است.

معرفت با اشاره به معارضات موجود در پروژه تصریح کرد: پروژه شامل پارکینگ، تجاری و یک رمپ ورودی می‌شود که در قسمتی که بدنه اصلی است هیچ معارضی نداریم و سرمایه‌گذار می‌تواند با سرعتی بیش از این کار را پیش ببرد.

وی به معارض‌های ورودی پروژه اشاره کرد و گفت: منطقه یک در رابطه با تملک معارضات موجود در ورودی پروژه پیگیری می‌کند.

مسئول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم به آخرین وضعیت این تملکات اشاره کرد و افزود: در سه مورد از این معارض‌ها شهرداری پول به‌حساب ریخته است، دو مورد در صف اجرای ماده ۸  قرار دارد و دادخواست آن‌ها صادرشده است و یک مورد هم ارجاع شده است.

معرفت با اشاره به اینکه دو مورد در مرحله کارشناسی قرار دارند، تأکید کرد: پروانه پروژه هم رو به اتمام است و به‌زودی صادر می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.ye8fuqemysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما