تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : 2592
شهردار قم طی پیامی سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم با صدور پیامی سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)را تبریک گفت.

متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

خداوند متعال را شاکریم که قلوب مان با انوار نورانی اهل بیت علیهم السلام هدایت گردید و با هرحلقه از زنجیره امامت، فصلی جدید آغاز شد و باران برکت و رحمت الهی، کویر دل‌ها را متحول وحاصل‌خیز نمود و آرامش در قلوب، منزل یافت.

با غروب ماه یازدهم درهشتم ربیع‌الاول، استهلال طلعت ماهی پرفروغ آغاز می‌گردد و صاحب‌عزا، مصاحب رضا می‌شود و بَقِیَّتُ اللَّهِ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ تفسیری عملی می‌یابد.

با پایانی غم انگیز، آغازی دل‌انگیز شروع می‌گردد و بهانه‌ای برای تجلی خوبی‌ها در دنیا و پایان انتظار اتمام سختی‌ها فراهم می‌گردد و پایان تاریخ با قلم ظهورش تفسیر خواهد شد و افق روشنایی امید با آمدنش طلوع می‌کند و سازه‌های ادراکی دینی، استحکامی جدید خواهند یافت و از احکام دین اسلام، غبارروبی خواهد شد و با صیقل یافتن فهم‌ها، ادراک معرفتی بازیابی می‌گردد و با این ناظر سازمان مهندسی خلقت، بناهای فهمی، بازسازی خواهند شد و بافت قدیمی و سنتی شناخت، سازه‌های جدید معرفتی خواهند یافت.

این عصاره‌ی ناب خلقت و این منظومه‌ی اعجازعالم هستی تنها شاهدی است که با زمان همگام بوده و حوادث و وقایع را نه با مطالعه بلکه از نزدیک مشاهده نموده و صغری و کبرای غیبتش، منطق فهم زمانی را دچار تحیر ساخته است. جوانی که گذشت ایام شرم کرد تا غبار کهولت بر چهره نازنینش بیفکند و شاهد تولد و آسمانی شدن تک‌تک شاخه‌های شجره نامه‌های ما بوده و پدران و اجدادمان را بهتر از ما می‌شناسد.

با استعانت از فرازهای زیبای دعای عهد در می‌یابیم که ارادت به ساحت با برکت مولانا حجت ابن الحسن العسکری عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف به حیات ختم نمی‌گردد بلکه با استمداد از تعبیر فَأَخْرِجْنِی مِنْ قَبْرِی مُؤْتَزِراً کَفَنِی انتظار و آمادگی خدمت در ممات نیز وجود دارد و لبیک گویی به عالم قدسی بقیه الله الاعظم از صفای حاضر تا مروه ابدی تداوم می‌یابد.

اینجانب ضمن تسلیت هشتم ربیع‌الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام پدر بزرگوار حضرت ولیعصر(عج)، آغاز ولایتعهدی و پذیرش سکان امامت و هدایت و منتقم ثارالله را به همگام تبریک گفته و از خداوند متعال خواهانم تا ما را که در کلاس درس آن وجود نازنین غائبیم و او شاهد حقی برای این مدعاست؛ توفیق عنایت فرماید تا به معرفت آن وجود ذی‌جود واصل شویم و با تازه‌سازی بیعتی روزانه در قالب دعای عهد از ایصال به مرحله وصول به محبتش نائل گردیم و توفیق دیدارطلعت ماهش را سرمه چشمان ناقابل‌مان فرماید و با ظهورشان گره از کارعالم باز نماید و توفیق خدمت مضاعف که مورد عنایت آن حضرت است به همه ما عنایت فرماید.

سید مرتضی سقائیان نژاد

شهردار قم

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.he8fuqei8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما