تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 2431
مدیر منطقه چهار شهرداری قم به هزینه ۲۵ میلیارد ریالی جدول‌گذاری این منطقه در شش ماه نخست سال ۹۹ اشاره کرد و از اجرای پروژه اصلاح جداول و آسفالت خیابان عطاران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با شهرنیوز، از اصلاح جداول و آسفالت خیابان عطاران خبر داد و گفت: ۴۰۰ متر از معابر خیابان عطاران جدول‌گذاری شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم به روکش آسفالت ۵۰۰ متر مربع از خیابان عطاران نیز اشاره کرد و گفت: اصلاح جداول و آسفالت خیابان عطاران با هزینه ۶ میلیارد ریالی انجام خواهد شد.

اصفهانیان مقدم از جدول‌گذاری حدفاصل بلوار جمهوری تا گلستان نیز خبر داد و گفت: در این منطقه از ابتدای سال جاری بیش از ۱۰ هزار متر جدول گذاری انجام شده است.

به گفته وی بلوار سنگبری‌ها، بلوار شهید سلیمانی، بلوار شهید کریمی، بلوار فردوسی، بلوار غدیر و بلوار عطاران از جمله پروژه‌های جدول‌گذاری منطقه چهار از ابتدای سال جاری بوده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از خیابان اصلی شهرک قدس و شوارع فرعی سطح منطقه نیز به عنوان دیگر مناطق جدول گذاری شده در سال جاری نام برد و گفت: ‌جدول‌گذاری کلیه این مناطق با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در شش ماه نخست سال ۹۹ اجرایی شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.fb5urhba8iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما