تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : 2349
کارگاه آموزشی اینفوگرافیک به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم و دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی «شهر ما» برگزار می‌شود.
کارگاه آموزشی اینفوگرافیک به همت شهرداری قم برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» از ابتدای مردادماه امسال فراخوان شده و یکی از بخش‌های مختلف این جشنواره برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اصحاب رسانه و خبرنگاران است.

نخستین کارگاه‌های آموزشی این جشنواره مربوط به آموزش اینفوگرافیک است که به منظور مهارت افزایی اصحاب رسانه با حضور ناصر ابراهیمی برگزار می‌شود.

اینفوگرافیک یا اطلاع نگاشت‌ها از قدیمی ترین ابزارها نمایش داده و اطلاعات هستند که به دلیل سرعت و سهولت انتقال مفاهیم در دنیای امروز دوباره مورد توجه قرار گرفته و کاربرد زیادی در رسانه‌های نوین و حتی سنتی پیدا کرده‌اند.

این کارگاه آموزشی با مشارکت جهاد دانشگاهی واحد استان قم در سالن رضوان شهرداری قم از ساعت ۹ تا ۱۷ روز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و حضور در آن برای عموم آزاد است.

نخستین جشنواره رسانه ای «شهر ما» از ابتدای مردادماه سال جاری توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم فراخوان شده و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق درگاه اینترنتی جشنواره رسانه به نشانی WWW.Qom.ir/mfs ارسال کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.xe8fuqethsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما