تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 2196
شهردار منطقه دو قم با تشریح آخرین وضعیت اجرای پروژه بلوار جمهوری در این منطقه، گفت: سالانه 50 تا 60 میلیارد تومان برای تملکات منطقه 2 قم هزینه می‌شود که رقم قابل‌توجهی از بودجه عمرانی است.
۵۰ میلیارد تومان سالانه در منطقه دو تملکات صورت می‌گیرد/آخرین وضعیت ادامه بلوار جمهوری در منطقه دو
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، رضا رحیمی یکی از مهم‌ترین پروژه‌های منطقه دو شهر قم را بلوار جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم در این منطقه بلوار جمهوری در ۴ و نیم کیلومتر است که از پل ۹ دی تا کمربندی امام علی(ع) را در بر می‌گیرد و فاز نخست به طول یک کیلومتر انجام‌شده و عملیات اجرایی فاز دو نیز آغازشده که در بخشی از این پروژه در پل ۹ دی نیز رمپ و لوپ A و D انجام‌شده است.

شهردار منطقه دو قم خاطرنشان کرد: در این منطقه بلوار جمهوری از نور شرقی تا یادگار امام(ره) به‌صورت روگذر است و در این منطقه ۱۰۰ پلاک برای تملک ویژه احداث بلوار جمهوری داریم و یکی از پروژه‌های مهم به شمار می‌رود که در سال جاری بخشی از تملکات باید انجام و پلاک‌ها خریداری شود.

رحیمی افزود: مشارکت فعال شهروندان نقش مهمی در تصمیم سازی و تملک به‌موقع دارد، در این زمینه غالباً تملکات به‌صورت نقدی است و بخشی از آن به درخواست شهروندان معاوضه با زمین و ملک است و سالانه ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان برای تملکات منطقه ۲ قم هزینه می‌شود که رقم قابل‌توجهی از بودجه عمرانی است.

 

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.he8fuqevmsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما