تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : 2192
در آئین گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از مدیران شهری حامی روابط عمومی و مسئول روابط عمومی برتر مناطق هشتگانه شهرداری قم تقدیر شد.
تقدیر از مدیران حامی روابط عمومی و روابط عمومی برتر شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، در آئین گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که با حضور مدیران ارشد، روسای ادارات، مسئولین و کارشناسان روابط عمومی مجموعه‌های ستادی و اجرائی شهرداری قم برگزار شد، از مدیران حامی و روابط عمومی برتر در مجموعه شهرداری قم تجلیل شد.

در این مراسم به پاس همراهی و مساعدت‌های سید جواد صحرایی، مشاور و مدیر کل حوزه شهردار و مهرداد توکلی مقدم مدیر کل امور مالی شهرداری قم با اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، از ایشان با اهدای نشان ویژه “مدیر حامی روابط عمومی” تجلیل شد.

همچنین به پاس تعامل و همکاری‌های فی‌مابین مجموعه اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، از رضا صالحی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم نیز با اهداء تندیس تقدیر شد.

همچنین حسن ترکمن، مسئول ارتباطات و امور فرهنگی منطقه شش شهرداری قم نیز در این مراسم به عنوان مسئول برتر روابط عمومی معرفی و با اهدای نشان ویژه و لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفت.

ادای احترام به مقام خادم فقید رسانه‌ای شهر، مرحوم سید محمدحسین موسوی همزمان با چهلمین روز درگذشت وی که در هنگام تصویربرداری اقدامات مرتبط با پیشگیری از ویروس کرونا دچار حادثه شده بود و تجلیل از خانواده آن مرحوم نیز از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

مسئول ارتباطات و امور فرهنگی سازمان آرامستان بهشت معصومه(س) شهرداری قم نیز به عنوان روابط عمومی حامی سلامت معرفی و به پاس فعالیت‌های حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد سیدی در طول دوران مبارزه با ویروس کرونا از وی تجلیل شد.

درپایان این مراسم نیز از تمامی فعالان و دست‌اندرکاران روابط عمومی مجموعه‌های شهرداری قم با اهداء لوح یادبود و هدایای نقدی تقدیر شد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.1d0iw6dy0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما