تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 1775
استان قم در یک دهه اخیر شاهد حضور 5 استاندار در رأس مدیریتی خود بوده است، استاندارانی که هر یک از آن‌ها نقاط ضعف و قوت فراوانی داشتند و درعین‌حال هیچ‌گاه نخواستند وابستگی سیاسی خود را پنهان کنند.
آیا قم سکوی پرتاب سرمست خواهد شد؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  دراین‌بین هنوز هم مردم و بسیاری از مدیران حضور موسی پور در پست استانداری قم را موفقیت‌آمیز دانسته و از آن دوران به نیکی یاد می‌کنند.

حضوری که در دولت دهم، از سال 88 شروع و در سال 91 به پایان یافت و در سال‌های بعدازآن همواره نام وی به‌عنوان یکی از گزینه‌های استانداری قم مطرح بود اما هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود نگرفت.

دوران پس از موسی پور در استانداری قم و کارنامه‌ای افراد حاضر در این پست به‌گونه‌ای بود که هیچ‌گاه یاد وی از ذهن‌ها پاک نشد.

افرادی مانند پیریایی (یک سال)، صالحی منش (2 سال) و صادقی (3 سال) در رأس مدیریت اجرایی استان قرار گرفتند اما هیچ‌کدام نتوانستند آن طوری که شایسته مردم و شهر مذهبی قم بود عمل کنند، بگذریم که در 5 سال اول دولت روحانی ضعیف‌ترین کارنامه استانداران قم رقم خورد.

اما به نظر می‌آید با ورود سرمست به ساختمان استانداری قم ورق برگشته و آن انتظاری که مردم قم از استانداری داشتند رنگ واقعیت به خود گرفته است.

هرچند که جریان سیاسی نگارنده با استاندار فعلی قم کاملاً متفاوت است اما نباید چشم را به واقعیت‌ها بست.

 

بهرام سرمست در مدت‌زمان حضور خود در استانداری قم نه‌تنها از پاسخ دادن به مردم و رسانه‌ها فرار نکرده بلکه همواره خود را در معرض سؤال و جواب مردم و رسانه‌ها قرار داده است.

علاوه بر این وی ازجمله مدیرانی است که می‌خواهد خود شخصاً در جریان همه امور قرار بگیرد و روزی نیست که بازدیدهای میدانی نداشته باشد.

تجربه ثابت کرده افرادی که مانند سرمست فعالانه و رأساً در جریان امور مختلف قرار می‌گیرند و درواقع خستگی‌ناپذیر هستند توانسته‌اند تا سطح ریاست جمهوری خود را بالا بکشند.

هرچند که سرمست در دوره‌ای بر مسند استانداری قم تکیه زده است که کشور در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار دارد اما بااین‌حال وی ازجمله مدیرانی است که قطعاً در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

https://qomefori.ir/vdcb.zb8urhbzsiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما