تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : 16013
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: برنامه عملیاتی و زمان بندی اجرای پروژه‌های شهری در سال ۱۴۰۳ به تفکیک مناطق شهرداری قم تدوین شده است.
برنامه عملیاتی مناطق شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ تدوین شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید محمدرضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری قم اظهار کرد: امروز عملکرد یک‌سال گذشته مجموعه قابل مشاهده است و برآورد کلی نشان می‌دهد که برنامه و اهداف سال گذشته تقریباً محقق شده است.  
وی افزود: بر اساس بودجه مصوب سال ۱۴۰۳ شهرداری قم، برنامه‌های اجرایی مناطق شهرداری قم با برگزاری جلسات متعدد و آنالیز وضعیت منابع درآمدی مناطق هشتگانه و هم‌فکری کارشناسان منطبق با سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای و همچنین رویکرد عدالت‌محوری مصوب و ابلاغ شد.  
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تاکید بر برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب در خصوص ۱۰۵۳ پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۶ هزار میلیارد ریال خاطرنشان کرد: با توجه به زمان‌بر بودن فرایند انتخاب مشاور، عقد قرارداد و انجام تشریفات در صورتی که زمان‌بندی مناسبی در نظر گرفته نشود، فرصت اجرای پروژه‌ها در سال جاری از دست می‌رود.  
محمدرضاخانی اضافه کرد: در همین راستا ساختار شکست پروژه در کنار تقویم کاری تعریف و تدوین شده است و به صورت برنامه‌ای به حوزه‌هایی اجرایی ابلاغ خواهد شد.
 وی با اشاره به برخی از موانع اجرایی پروژه‌ها گفت: مشارکت و اعتماد مردم در مسیر اجرای پروژه‌ها و اداره امور شهری بسیار مهم و ضروری است؛ به همین خاطر تلاش داریم در طرح‌های مختلف مدیریت شهری با در نظر داشتن این مهم گام برداریم.  
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مدیران مناطق در حوزه تملک همراهی مالکان و شهروندان بوده است که با تعامل دوسویه شاهد اجرای هدفمند و پیش‌بینی شده پروژه‌ها خواهیم بود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaewn6.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما