تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : 15937
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به اینکه حل معضلات سفر بین‌شهری در استان قم نیازمند عزم مسئولان است گفت: احداث پایانه‌ها و ارائه زیرساخت‌ها در قانون بر عهده شهرداری است، اما مدیریت سفر جاده‌ای بر عهده شهرداری‌ها نیست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری زین‌العابدین قراچورلوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: احداث پایانه‌ها در قانون با شهرداری بوده و شهرداری‌ها موظف هستند که در پایانه‌ها زیرساخت‌های لازم را ارائه دهند، اما عملاً مدیریت سفر بر عهده شهرداری‌ها نیست و از قانون ادارات دیگر در استان تبعیت می‌کند.
 وی با بیان اینکه برای نظم‌بخشی لازم است که مغایرت این قانون با قوانین شهرداری رفع شود و به اجماع برسد، خاطرنشان کرد: ناوگان سفر بین جاده‌ای در استان قم یکی از فرسوده‌ترین ناوگان‌ها است و چون در اختیار بخش خصوصی است و مجوز توسط راهداری صادر می‌شود، شهرداری در این موارد نمی‌تواند تصمیمی بگیرد.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم تصریح کرد: در بودجه سال گذشته در بخش درآمدی افزایش داشتیم و تلاش ما برای سال ۱۴۰۳ ایجاد وضعیت رفاهی بهتر در پایانه‌های مسافربری شهرداری قم است، اما در مسائل دیگری مانند وضعیت اتوبوس‌ها و برنامه‌ریزی سفر نمی‌توانیم دخل و تصرف داشته باشیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcefo8z.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما