تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : 15453
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا، تمامی پرسنل ستادی به همراه بازرسین سازمان و شرکت‌های حمل‌ونقل تابعه در خطوط تاکسی هسته مرکزی و پایانه‌های سطح شهر مستقرشده و بر سرویس‌دهی تاکسیرانان نظارت دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، قاسم طالبی از آماده‌باش کامل ناوگان تاکسیرانی در سطح شهر همزمان با بارش نزولات آسمانی اظهار داشت: با توجه به بارش برف و برودت هوا، تمامی پرسنل ستادی به همراه بازرسین سازمان و شرکت‌های حمل‌ونقل تابعه در خطوط تاکسی هسته مرکزی و پایانه‌های سطح شهر مستقرشده و بر سرویس‌دهی تاکسیرانان نظارت دارند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم افزود: شبکه تاکسی بی‌سیم 133 - 1829 از بامداد امروز با تمام ظرفیت فراخوان شده و خدمات‌رسانی به شهروندان را انجام می‌دهند .
وی خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندی از عملکرد تاکسی‌های سطح شهر نارضایتی و یا شکایتی دارد مراتب را با سامانه 137 و یا شماره تلفن 36628800 (واحد بازرسی و نظارت سازمان) در میان بگذارد .

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchxknz.23nmmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما