تاریخ انتشار :شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 1512
رئیس اداره امور شعب و روسای دوایر و شعب بانک مهر اقتصاد استان قم با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی دیدار و گفتگو کردند.
بانک ها در زمینه کمک رسانی به اقشارآسیب پذیر جامعه  اهتمام لازم را داشته باشند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل از روابط عمومی بانک مهراقتصاد استان قم: حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی ضمن تقدیر از عملکرد بانک مهراقتصاد در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی علی الخصوص جمع آوری کمک های نقدی از سوی کارکنان بانک برای یاری رسانی به سیل زدگان کشور و همچنین جنگل کاری 180 هکتار از اراضی جنوب کشور و برگزاری یادواره شهدای نظام بانکی، خاطرنشان کرد: بانک ها در زمینه کمک رسانی به اقشارآسیب پذیر جامعه و توسعه و آبادانی کشور اهتمام لازم را داشته باشند.

  ایشان با اشاره به اینکه رسیدگی به مردم باید همواره مورد تاکید قرارگیرد، اظهارداشت: باید همیشه کارها و فعالیت هایی انجام دهیم که در پیشگاه مقدس خداوند شرمنده نشویم و درحد توان خدماتی را انجام دهیم که برای کمک به مردم و جلب رضایت الهی باشد.

  استاد سطوح عالی حوزه علمیه افزود: امروز روز عمل است و باید فردا را در نظر گرفت که روز حساب و کتاب در پیشگاه خداوند متعال است، لذا انسان باید دستورات خداوند را در دنیا اجرا کند.

  وی با بیان اینکه امروز جامعه با مشکلات زیادی روبرو است، بیان کرد: گرانی شدید اجناس و وقوع سیل اخیر مصیبت بزرگی است که به مردم وارد شد، لذا مسئولین باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند و کارگشای مسائل و مشکلات مردم باشند.

  شایان ذکر است در ابتدای این دیدار بهروز درخشان-رئیس اداره امور شعب استان- به ارائه گزارشی از عملکرد بانک در راستای بانکداری اسلامی پرداخت و اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد تسهیلات خود را در قالب فروش اقساطی، خرید دین، مشارکت، مرابحه و... پرداخت می‌نماید که بحمدالله با رضایتمندی افراد روبرو شده است و این بانک علاوه بر فعالیت های اقتصادی در عرصه مسئولیت های اجتماعی و آموزش بانکداری اسلامی به کارکنان و محاسبه پرداخت سود قطعی به مشتریان و ... اقدام نموده است.

https://qomefori.ir/vdca.6n6k49nmu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما