تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : 15074
عصر شعر بین‌المللی غزه با حضور شاعرانی از کشورهای مختلف، به همت و میزبانی شهرداری قم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به مناسبت گرامیداشت غزه به‌عنوان نماد مقاومت، عصر شعر بین‌المللی غزه شب گذشته با حضور سقائیان نژاد شهردار قم، محرری رئیس شورای اسلامی شهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، استاد فلاحی از شاعران آیینی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی میانجی رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی جامعه المصطفی، اشعری رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم و دیگر مسئولان در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.
در این برنامه فرهنگی که با حضور شاعران، هنرمندان و میهمانانی از ایران، فلسطین، عراق، یمن، هندوستان، آذربایجان، لبنان، پاکستان، بحرین، افغانستان، مصر و سوریه برگزار شد، اشعاری با محوریت مقاومت مردم غزه، مبارزه با استکبار و صهیونیست و محکومیت جنایات فجیع رژیم غاصب اسرائیل به زبان‌های فارسی، عربی، پستو، هندی و.... سروده شد.
عصر شعر بین‌المللی غزه با محوریت انتقام طوفان الاقصی و بیان تراژدی واقعی و تلخ کشتار فجیع کودکان توسط رژیم صهیونیستی برگزار شد.
همخوانی گروه بین‌المللی سرود غدیر متشکل از یادگاران و جانبازان دفاع مقدس با ارائه سرود عهدالجبار با شهدای راه قدس، مقاومت، شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس به زبان عبری و عربی از دیگر برنامه‌های ارائه‌شده در این عصر شعر بود.
کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در این مراسم با بیان اینکه این عصر شعر با همکاری جامعه المصطفی برگزار شد، خاطرنشان کرد: غزه این روزها نماد قدس و نماد مقاومت است و کودکان آن در کنار شیرمردان و شیرزنان، اوج رشادت را به منصه ظهور رسانده‌اند.
همچنین حاضران در جلسه یاد شهدای حمله امروز رژیم غاصب اسرائیل به محل حضور مستشاران نظامی ایران در دمشق سوریه را گرامی و پاسداشتند.
در پایان از شعرای حاضر با حضور شهردار قم و دیگر مسئولان تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgtz9q.ak9nu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما