تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : 15011
پدر شعر آئینی کشور با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های هنری قم استفاده شود، گفت: قم دارای ابعاد مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی است که متأسفانه ابعاد فرهنگی و هنری تحت شعاع بعد مذهبی قرار گرفته‌اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدعلی مجاهدی شب گذشته در دیدار شهردار قم با هنرمندان منتخب شهر مقدس قم که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: هنرمندان در عرصه نرم‌افزاری می‌توانند مؤثر عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه امروز عصر همکاری فرا رسیده است، مطرح کرد: شهر قم ظرفیت هنرهای بسیاری دارد و انتظار اهالی شعر، ادب و هنر این است و که جوانان این شهر با بزرگان شهر آشنا شوند.
پدر شعر آئینی کشور با بیان اینکه پاسداشت بزرگان هنری قمی انجام نمی‌شود، عنوان کرد: هنرمندان قمی نسبت به این موضوع گلایه دارند.
وی با تأکید بر اینکه فرهنگ عامل اصلی در شکل‌گیری تمدن است، خاطرنشان کرد: حاکمان ظالم و دشمنان ایران و اهل‌بیت(ع) برای نابودی تمدن ایرانی به سرکوب فرهنگ ایرانی پرداختند و ما امروز وظیفه داریم هنرمندان بزرگ قمی را معرفی کنیم.
مجاهدی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های هنری قم استفاده شود، تصریح کرد: قم دارای ابعاد مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی است که متأسفانه ابعاد فرهنگی و هنری تحت شعاع بعد مذهبی قرار گرفته‌اند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchzvnz.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما