تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : 14986
اعضای ستاد برگزاری همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با دکتر سقائیان نژاد شهردار قم دیدار و گفت‌وگو کردند
دیدار اعضای ستاد همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با شهردار قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود پورسید آقایی به همراه اعضای ستاد برگزاری همایش دکترین مهدویت با دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم دیدار و گفت‌وگو کردند.
دبیر همایش ستاد برگزاری همایش دکترین مهدویت ضمن تقدیر از شهردار کلان‌شهر قم و تقدیر از عملکرد مثبت مدیریت شهری در توسعه و آبادانی شهر، گزارشی از نحوه برگزاری همایش بین‌المللی ارائه و موضوعات آموزشی و پژوهشی در این همایش را مطرح کرد.
وی اغتشاشات سال گذشته را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد:  موضوع همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در سال جاری، انتظار، جوان و استمرار انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده و هدایت جوانان و نوجوانان از مسئولیت‌های این ستاد است.
پور سید آقایی ضمن یادآوری توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان  و نقش انقلاب اسلامی در گسترش فرهنگ انتظار، از برگزاری اختتامیه همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در اعیاد شعبانیه در شهر قم خبر داد.
وی خواستار مشارکت شهرداری قم در برگزاری اختتامیه همایش بین‌المللی دکترین مهدویت شد و عنوان کرد: به منظور تبلیغات محیطی، نصب و چاپ بنر، چاپ کتابچه و بروشور ستاد دکترین مهدویت نیازمند همکاری شهرداری قم در برگزاری اختتامیه همایش بین‌المللی دکترین مهدویت است.
دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در این دیدار بر آمادگی شهرداری قم و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در برگزاری اختتامیه همایش بین‌المللی دکترین مهدویت تأکید کرد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdch-wnz.23nk6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما