تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : 14768
سرپرست هیات کشتی قم گفت: این استان اواخر هفته جاری میزبان ۵۴۰ مربی و ورزشکار در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور است.
قم میزبان ۵۴۰ مربی و ورزشکار در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی عبدی روز دوشنبه در نشست خبری این رقابت ها به خبرنگاران اظهار داشت:مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشوری بزرگسالان و مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس روزهای ششم تا هشتم دیماه جاری به میزبانی قم برگزار می شود.
وی بیان کرد: علاوه بر تعداد ۵۴۰ نفر مربی و ورزشکار که در مسابقات حاضر می شوند ۱۱۰ نفر داور و عوامل اجرایی فدراسیون کشتی نیز در قم حاضر می شوند.
وی با اشاره به اینکه تیم‌هایی از ۳۱ استان و ۲ منطقه آزاد اروند و کیش در مسابقات قم حاضر می‌شوند ابراز داشت: مسابقات در ۱۰ وزن برگزار خواهد شد که وزن کشی و دیدارهای مقدماتی پنج وزن اول روز چهارشنبه ششم دی ماه ترتیب می‌یابدو دیدارهای فینال و رده بندی این اوزان پنجشنبه هفتم دی ماه انجام می‌شود.
وی ادامه داد: مسابقات پنج وزن دوم در روز هفتم دیماه و دیدارهای فینال و رده بندی این اوزان در روز جمعه هشتم دی ماه ترتیب می‌یابد.
عبدی مکان برگزاری رقابتها را در سالن ۲ هزار نفری شهید حیدریان قم و بر روی سه تشک عنوان کرد.
وی یادآور شد: علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی روز پنجشنبه هفته جاری برای نظارت و تماشای مسابقات در سالن محل برگزاری حاضر می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfcedy.w6djvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما