تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 1450
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از غبارروبی گلزارهای شهدا توسط جانبازان سرافراز استان هم‌زمان با روز جانباز خبر داد.
 غبارروبی گلزارهای شهدا توسط جانبازان استان قم هم‌زمان با روز جانباز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  سردار سید جواد هاشمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: یقیناً نتوانستیم در تجلیل از جانبازان آن طوری که شایسته ایشان است، عمل کنیم.

وی ادامه داد: جانبازان در دوران دفاع مقدس با ایثارگری خود ثابت کردند که پیرو واقعی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی هستند و پس از دفاع مقدس نیز با حضور در همه عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی ثابت کردند که همچنان بر عهد خود با شهدا و امام شهدا ایستاده‌اند.

هاشمی تکریم جانبازان را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: تکریم از ایثارگری‌های جانبازان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مختص یک روز نیست، بلکه باید در تمام سال نسبت به این ایثارگران و جان‌برکفان دفاع از امنیت و آرامش کشور توجه شود.

وی به تعداد جانبازان استان قم اشاره کرد و گفت: جانبازان سرافراز استان قم نزدیک به ۱۱ هزار نفر هستند که از این میان ۱۳ نفر روشن‌دل، 30 نفر قطع نخاع، ۶۰ نفر شیمیایی، 6500 نفر جانباز زیر ۲۵ درصد، ۴۷۷۰ نفر جانباز بالای ۲۵ و جانبازان بالای 70 درصد نیز 243 نفر هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: تعداد آزادگان استان نیز ۵۹۲ نفر هستند و در مجموع ۶۵ هزار نفر جامعه ایثارگری استان قم را تشکیل می‌دهند که تحت پوشش بنیاد جانبازان هستند.

وی به‌روز جانباز نیز اشاره کرد و بیان داشت: 21 فروردین‌ماه و هم‌زمان با ولادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) و روز جانباز برنامه‌های مختلفی در سطح استان اجرا می‌شود.

هاشمی افزود: دیدار با مراجع عظام تقلید و همچنین دیدار با مسئولان و ائمه جمعه‌ها در سطح استان ازجمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: علاوه بر این دیدار با خانواده‌های شهدا و تکریم ایشان در کنار غبارروبی گلزارهای شهدا توسط جانبازان سرافراز استان از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت روز جانباز در سطح استان انجام می‌شود.



https://qomefori.ir/vdcb.sb8urhbagiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما