تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 1447
رئیس اداره فرهنگی و فوق‌برنامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم از برگزاری گردهمایی تخصصی دانش‌افزایی و توانمندسازی روحانیان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
گردهمایی تخصصی روحانیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  حجت‌الاسلام محمدصادق زمانی  درباره برگزاری گردهمایی تخصصی روحانیان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: نخستین گردهمایی تخصصی دانش‌افزایی و توانمندسازی دینی، فرهنگی و حرفه‌ای روحانیان دانشگاه آزاد اسلامی به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، فروردین ۹۸ در مجتمع یاوران مهدی قم برگزار می‌شود.

وی افزود: واحد قم در این گردهمایی میزبان روحانیان شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی اعم از اعضای هیئت علمی و مدیران و مسئولان فرهنگی، ائمه جماعات، مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور است که به‌منظور توانمندسازی دانشگاهیان در عرصه‌های دینی، فرهنگی و حرفه‌ای در این گردهمایی حضور خواهند داشت.

مسئول ستاد اجرایی نخستین گردهمایی روحانیان دانشگاه آزاد اسلامی با تشکر از مسئولان فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از آنجایی که شهر مقدس قم ام‌القرای جامعه اسلامی بوده؛ بنابراین برگزاری این گردهمایی در جوار کریمه اهل بیت (س) و حوزه علمیه مقدسه بسیار ارزشمند است.

زمانی با اشاره به حضور شخصیت‌های حاضر در این گردهمایی بیان کرد: دکتر علی‌اکبر ولایتی  رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از سخنرانان اصلی این گردهمایی خواهند بود.

زمانی

وی گفت: درنظر داریم این گردهمایی با سخنرانی آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی افتتاح و با سخنان آیت‌الله نوری همدانی و یا آیت‌الله سبحانی به پایان برسد.

رئیس اداره فرهنگی و فوق‌برنامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با بیان اینکه این گردهمایی روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین جاری برگزار می‌شود، افزود: در این گردهمایی دوروزه٬ سه کارگاه آموزشی با محور پیام مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب، مسائل مبتلابه دانشگاهیان و شیوه‌های پاسخ به شبهات با حضور استادان برجسته حوزه و دانشگاه برنامه‌ریزی شده است.

زمانی افزود: تمام تلاش دست‌اندرکاران این گردهمایی آن است که روحانیان دانشگاه آزاد اسلامی با جریان‌ها و مسائل مختلف کشور آشنا شوند و با بهره‌مندی از استادان برجسته کارگاه‌های آموزشی، اطلاعات خود را به‌روزرسانی کنند.

مسئول ستاد اجرایی نخستین گردهمایی روحانیون دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: مسجد، اقامه نماز، عفاف و حجاب مهم‌ترین مباحثی است که در این گردهمایی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

https://qomefori.ir/vdch.knzt23nkqftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما